Copyright © SUKA KITAR SEMULA
Design by Dzignine

SELAMAT DATANG MOGA BERMANFAAT

04 January 2011

Sandal mesra alam




INDIVIDU yang berminat dan terbabit dengan aktiviti alam semula jadi dan pantai seperti snokeling untuk melihat keindahan batu karang, menyusuri pantai dan bersiar-siar di kawasan tropika tentunya bersetuju untuk mengenakan sebarang pakaian, kasut atau selipar dan juga kelengkapan yang berunsurkan kepada mesra alam.
Untuk itu, satu jenama dikenali sebagai Ocean Minded, pereka dan pengilang kasut serta pakaian mesra alam, menyediakan satu koleksi kepada individu yang mementingkan kepada pemuliharaan alam semula jadi.

Sebagai jenama yang khusus memperjuangkan pemuliharaan alam sekitar, terutama pantai di seluruh dunia, setiap pasang kasut Ocean Minded mencerminkan falsafah jenama berkenaan dengan penggunaan bahan boleh kitar semula seperti tayar kereta, botol plastik, kapas organik dan kulit bebas logam.
Jenama berkenaan menggandingkan keselesaan, ketahanan dan tanggungjawab terhadap alam sekitar tanpa menjejaskan gaya santai fesyennya dengan perincian dan penggunaan bahan seperti Croslite, bahan yang lembut, selesa, ringan dan tidak berbau.

Ocean Minded tampil dengan koleksi terbarunya dengan mengetengahkan sandal terkini dengan gaya seperti 'Seaweed' dan 'Wyah' untuk lelaki, sementara bagi wanita pula adalah Ladies Seaweed, Siren, Meilani, Image Meilani dan Charm Meilani.

Jenama berkenaan yang diasaskan pada 1996 di Amerika Syarikat kini menjadi kegemaran atlit bertaraf dunia, terutama yang terbabit dengan sukan lasak seperti Bethany Hamilton, Chuck Patterson, Greg Long dan Rusty Long. Semua sandal Ocean Minded berkenaan boleh didapati di Gedung Konsep Crocs.

0 Komen Anda:

© 2011 ALL RIGHT RESERVED BY AKU NAPIE FOR GRAPHIC DESIGN AND PRODUCT DESIGN INCLUDED MASCOT. ALL PHOTO AND INFORMATION BELONG TO THIS BLOG BUT SOME OF THE PHOTO AND INFOMARTION WAS USING WITHOUT PERMISSION OF THEIR OWNER BUT WE RESPECT THEM. THANKS YOU FOR VISITING AND GIVE COMMENT.

Klik Tanda Suka :)